My First BONU$. EVERRRRR!

Holy F*#%!! I just got my FIRST 💰bonus💰EVER (in my entire LIFE) and seeing my bank account HIGHER than a credit card balance 👀👀OMFG!!! I don’t know that I’ve ever seen that before. I had to double check that it was FOR REAL and no mistake. 😭💕 I almost paid off an ENTIRE credit card💳 today ($300 left that I’ll pay next week cuz I gotta buy FOOD #duh) that leaves us with only 3 to go!! We used to have like 7 maxed the F out. 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ NO WORDS can even explain my FEELS of 💫gratitudebut holy sh!t this opportunity is SOOO freakin REAL RN. ❤️💕My team and I are freakin DOING IT!! We’re standing TALL at #120 in the entire network of 500,000+ – claiming what the F we WANT in life and we’re using this opportunity to get us there. Getting your bod and mind track with clean 🍴foods, proper supplementation🌱 and home 🏋🏼‍♀️ fitness ((results AF🔥)) – THEN helping OTHER people👭💕 do the exact same. That’s a job?!? How is this my life RN??? FOR REALS. Helping people have more confidence, energy, happiness… 😳 YES. 🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🔥🔥 It feels SO GOOD to say I want financial freedom💰💫 then to WORK HARD🌱🏋🏼‍♀️🍴📱👩🏼‍💻and actually be MAKING IT HAPPEN through coaching. Isn’t it crazy everybody aground me told me this was a SCAM – even my husband who is like 👀👀 my biggest supporter NOW. IT FEELS SO GOOD to finally NOT be all talk in my life for once!! 😭😭If you wanna change your life, YOU CAN💯 Stop playing small and telling yourself you’ve gotta settle. I’m proof you don’t. We all DESERVE to do WHAT WE WANT. Help somebody else build their dreams forever?? or build your own in your free time like I did?! MY LIFE IS PROOF that it’s POSSIBLE in a HUGE AF way for those who SHOW UP everyday and continually SAY YES to doing hard shit. We get to choose. 👭💕 ⒶⓁⓌⒶⓎⓈ here to help.💌

😘To keep corporate happy **Because nothing happens overnight, Beachbody does not guarantee any level of success or income from the Team Beachbody Coach Opportunity. Each Coach’s income depends on his or her own efforts, diligence, and skill. ++willingness to hustle, grow and step outside dat comfort zone.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s